Умови доставки та оплати
Способи доставки
- Доставка кур'єром Нової Пошти, будь ласка вкажіть вашу повну адресу
Способи оплати
Гарантія:
Гарантійне обслуговування здійснюється тільки на товари, куплені в інтернет-магазині "КingМarkt" Свідченням купівлі такого товару є товарний чек або номер замовлення
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив - рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, спричинені: аварійним підвищенням чи зниженням у мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами - - - - системи, в якій використовувався товар, або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів; - Використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному обслуговуванні у разі:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на:
- природне зношування або вичерпання ресурсу;
- випадкові пошкодження або дефекти, заподіяні клієнтом;
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив - рідини, запиленості, механічне пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- ушкодження, спричинені: аварійним підвищенням чи зниженням у мережі; неправильним підключенням до електромережі; дефектами - - - - системи, в якій використовувався товар, або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів; - Використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатацій.
Сервісний центр може відмовити у гарантійному обслуговуванні у разі:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
- порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.