Кошик
79 відгуків
+380 (63) 157-44-51
Інтернет магазин товарів з Європи "КingМarkt"
Кошик

Повернення та обмін

Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».

Строки повернення і обміну

Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.

Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.

Умови повернення для товарів належної якості

У нашому магазині КingМarkt Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів з моменту здійснення покупки відповідно до положень та нормативів, прописаних у законі України «Про захист прав споживачів». Статтею 9 чинного Закону України «Про захист прав споживачів» передбачено право споживача обміняти непродовольчий товар належної якості на аналогічний, якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, не може бути використаний за призначенням, якщо даний товар не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, пломби, ярлики цілісні та збережені. Магазин здійснює повернення продукції за умови: - збереженого товарного вигляду, - цілісності упаковки, - на товарі повинні бути відсутні подряпини та інші механічні пошкодження, - покупець повинен бути зафіксований у нашій клієнтській базі даних, щоб підтвердити здійснення покупки саме в нашому магазині (ПІБ, номер телефону) Усі транспортні витрати при поверненні бере він покупець. У магазині КingМarkt ми завжди допоможемо Вам обміняти або повернути придбану продукцію на аналогічну, якщо вона відповідає заявленим характеристикам. Повернення коштів клієнту здійснюється покупцю після того, як він зробить повернення придбаного товару на відділення Новою Поштою назад до магазину. Після того, як покупець відправив товар назад магазину, є контроль-огляд на належний вигляд і цілісність товару. Після контролю-огляду, у той самий день, коли з товаром все гаразд, магазин повертає повноту всю суму за придбаний товар на картковий рахунок покупця. Також ми рекомендуємо Вам завжди перевіряти комплектацію товару та цілісність упаковки при отриманні.

Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner